Wanneer
- vr 2 april 2027 van 20.15 tot 21.45 uur
Beethoven is 200 jaar dood. Leve Beethoven!
Ook al is hij al zo lang dood, morgen zal hij er ook nog zijn. Gelukkig, want Beethoven blijft mooi. Peeters, De Schrijver, Miller en Van den Brande blazen de klassieke componist weer leven in. Een man die koppig zijn authentieke zelve probeert te zijn, wanhopig op zoek naar schoonheid en betekenis.
Een getormenteerde geest, een groot hart, een ziek lijf.
"Ik ben over bijna niets tevreden, ik vind het allemaal slecht. Daarom ben ik, denk ik, zo goed.”
Tekst Joris Van den Brande
Regie Damiaan De Schrijver
Tourneuse de pages An Miller
Spel Filip Peeters
Techniek Sonista
Beelden Louise Miller
Video Arthur Leduc
Een productie van De Kwelm vzw, Koortzz, Borgerhoff & Lamberigts
Gerealiseerd met de steun van de Tax Shelter-maatregel van de Belgische wetgever via Flanders Tax Shelter.


